Blogger

Steeds meer organisaties ontdekken de kracht van bloggen. Ik merk dat ik er steeds vaker voor wordt gevraagd. Blogs kun je heel ook goed inzetten voor linkbuilden. Je bouwt een netwerk rondom je website en vergroot zo de waarde van je site voor Google.

Blogs boeiend?
Ja dus! Blogs zijn heel geschikt om klanten en geïnteresseerden bij je organisatie te betrekken. Ze zijn een laagdrempelige manier om contact te maken. Je kunt ze zo bijvoorbeeld laten zien wat ze zoal met je producten kunnen doen. Geef tips waarbij je de link legt naar je eigen producten en diensten. Ook kun je in een blog je expertise in je vakgebied laten zien. Heb jij een bak vol tips en ideeën, maar geen tekst? Ik help je graag!

Columns
Een column is meestal een stukje persoonlijker dan een blog. Als CEO, hoofdredacteur of expert in je vakgebied is het een sympathieke manier om iets van jezelf te laten zien.

Nu ben ik geen CEO, maar zit ik wel als ouder van een puber in de redactie van het ouderblad van zijn middelbare school. Een kadootje is het schrijven van de column ‘Die van mij’. Met pubers gebeurt er elke dag wel iets, dus anekdotes genoeg. Maar het moet er wel eentje zijn die ik wil delen. Die enigszins herkenbaar is en het liefst met een vleugje humor. Al schrijvend krijg ik steeds meer lol.

Ook even een glimlach op je gezicht? Lees mijn column hieronder.